S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

 

CO DÁL? DOTAZ?

 

BYLI JSME POŽÁDÁNI O SPOLUPRÁCI NA FILMU UNDERWORLD 5, KTERÝ SE NATÁČEL V PRAZE A HOZENOU RUKAVICI JSME ZVEDLI. JAK TO PROBÍHALO A NAKONEC DOPADLO?

 

 

 

 

 


-10% SLEVA NA SVATEBNÍ ZBOŽÍ

 

 

 

 

 

VIDEO - VÁNOČNÍ TRHY PLZEŇ

 

 

 

 

VIDEO - MLADÍ NÁSLEDOVNÍCI

 

 

 

 

PŘIJEDEME BROUSIT I K VÁM NA VAŠI AKCI
FOTO - Heřmánek - country festival


 

 

 

VIDEO - REGION KARLOVARSKA


 

 

 

VIDEO - KARLOVY VARY

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 


NajduZboží.cz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TAGS, hesla

 

BROUŠENÍ  A RYTÍ SKLA NA ZAKÁZKU,

DO SKLA,

NA SKLO,

DEKOROVÁNÍ ,

DEKORACE ,

OBRÁZKY NA SKLE,

GRAVÍROVÁNÍ SKLA,

PÍSKOVÁNÍ SKLA,

LEPTÁNÍ SKLA,

 

JAK DOSTAT OBRÁZEK NA SKLENICI,

TAGS, motivy

FOTOGRAFIE,  FOTKY NA SKLE,

VLASTNÍ MOTIVY NA SKLE,

SVATEBNÍ SKLENICE,

PŘÍPITKOVÉ SKLENIČKY,

KOČKY A KOČIČKY,

KOČIČÍ,

KOŤÁTKA A KOŤATA,

DEKORACE, DOPLŇKY,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TAGS, lokalita

KARLOVY VARY, PLZEŇ, CHEB,

MARIÁNSKÉ LÁZNĚ, SOKOLOV, ,

TOUŽIM, BEČOV,

BOŽÍ DAR, KLÁŠTEREC

TACHOV, DOMAŽLICE

BRNO, OSTRAVA,

OLOMOUC, ZLÍN,

OPAVA, HRADEC KRÁLOVÉ,

DVŮR KRÁLOVÉ, PARDUBICE,

NYMBURK, LIBEREC,

SVITAVY, KUTNÁ HORA,

JABLONEC, MLADÁ BOLESLAV,

JIČÍN, MĚLNÍK,

ROUDNICE NAD LABEM,

FRÝDEK - MÍSTEK,

DĚČÍN, PRAHA,

SVĚTLÁ NAD SÁZAVOU,

ÚSTÍ NAD LABEMA,

KLATOVY, ROKYCANY,

BEROUN, PŘÍBRAM,

BLATNÁ, PÍSEK,

BENEŠOV, TÁBOR,

STRAKONICEVIMPERK

PRACHATICE, ČESKÉ BUDĚJOVICE

ČESKÝ KRUMLOV

HLUBOKÁ, SUŠIČE,

TŘEBOŇ,

JINDŘICHŮV HRADEC,

HUMPOLEC, PELHŘIMOV,

JIHLAVA, TELČ,

CHOMUTOV, MOST,

KADAŇ, TEPLICE,

BÍLINA, ŽATEC,

LOUNY, SLANÝ,

KLADNO, LITVÍNOV,

LITOMĚŘICE,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DOTAZ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

OTÁZKY A ODPOVĚDI

 

 

 

 

JELIKOŽ NÁM KLADETE MNOHO DOTAZŮ,

 

TAK SE ZDE NA NĚ POKUSÍME

PŘEHLEDNĚ ODPOVĚDĚT.

----------------------------------------------

 

 

 

 

1. VKLÁDÁNÍ SVÝCH OBRÁZKŮ

2. SESTAVENÍ NEBO PŘEHÁZENÍ MOTIVŮ

3. VKLÁDÁNÍ MOTIVŮ DO HOTOVÝCH VÝROBKŮ

4. TERMÍNY DODÁNÍ

5. DEKORACE MÉHO DONESENÉHO SKLA

6. CENA, JEJÍ KONTROLA A PŘÍPADNÁ ZMĚNA CENY NABÍZENÝCH DEKORŮ DLE NAŠICH PŘEDSTAV

7. MOHU VIDĚT JAK TO BUDE VYPADAT?

8. JAK JE TO S CENAMI U VĚTŠÍCH TVARŮ - VÁZY,

9. MOHU SI U VÁS ZAKOUPIT JEN ČISTOU SUROVINU NEBO JEN KRABIČKU?

10. MÁM OBAVY Z VKLÁDÁNÍ ZBOŽÍ DO KOŠÍKU, ABYCH NĚCO NEPOKAZILA

11. JAK MÁM SPRÁVNĚ OBJEDNAT?

12. JAK NEJJEDNODUŠEJI OBJEDNAT, RYCHLÝ A SROZUMITELNÝ POSTUP

 

Nenalezli jste zde odpověď na svůj dotaz?

Pište na: info@rytiskla.cz

nebo volejte na: 605 561 804

......................................................................................................................................................................................

 

 

 

1.   VKLÁDÁNÍ SVÝCH OBRÁZ--------------------------------------------------

 

MOHU SI NECHAT VYRÝT SVŮJ OBRÁZEK?

Zajisté. Nebojte se jej přiložit k objednávce. Pokud by jste jich měli na výběr více, klidně použijte mailu:

info@rytiskla.cz jako doplňující zprávu k objednávce.

 

JAK MÁM VLOŽIT OBRÁZEK DO OBJEDNÁVKY?

Jak je psáno výše, Můžete použít mailu jako doplňující zprávy, či dotazem před objednáním. Hlavně se ale běžně obrázky vkládají při vložení sklenice do koše / tlačítko KOUPIT /. V tu chvíli se vám objeví vše, co máte v košíku. No a nyní máte dvě možnosti: nejprve kliknout na okýnko VYBRAT SOUBOR a tím nahrát z vašeho média daný obrázek. Po té v prázdném okýnku PŘIPOJIT POZNÁMKU, vepsat vše to, jak s tímto obrázkem naložit. Vždy máte ještě možnost na konci objednávky v dalších kolonkách popsat, jak by jste chtěli, aby vaše sklenice vypadala.

 

NEJSEM SI JISTÝ, JESTLI JE TENTO OBÁZEK PROVEDITELNÝ.

Obrázek zašlete a nebojte se, ať předem, nebo přímo v objednávce. Většinou se ozývám, pokud si s tím nevím rady a nebo pokud by tento opravdu nešlo udělat a nebo by vycházel příliš draho.

 

 

NEVÍM JAKOU ZVOLIT CENU ZA MŮJ OBRÁZEK, NA KOLIK VLASTNĚ PŘIJDE.

Cena vyjadřuje propracovanost. Obrázek by se vám měl vždy líbit. Mohu nabídnout cenové rozmezí, vy si zvolíte cenu a já objednávku upravím dle vašeho přání. Někteří zákazníci volí cenu nižší a jiní zase vyšší a nebo dokonce ještě přihodí, protože to chtějí opravdu propracované a hezké.

Nikoho nenutíme, nabídneme a snažíme se vyhovět. Jen snad pokud je cena nesmyslně nízká nebo i vysoká, tak také voláme.

NAHORU

2.   SESTAVENÍ DLE MÉHO PŘÁNÍ, NEBO PŘEHÁZENÍ MOTIVŮ---------------------

 

MOHU SI SESTAVIT DEKRACI SKLENICE SAMA DLE SVÉ PŘEDSTAVY?

Opět ano. Tato přání vítáme, jelikož jsou opravdu zajímavá a plná nápadů. Lidé jsou opravdu kreativní. Proto se snažíme vyhovět. Takže se nebojte, vymýšlejte, navrhujte a kreslete. Nebojte se jakýchkoli ptákovin. Nezapomeňte, že dárek musí dojmout. Zbytek se vždy dohodne po telefonu. Pokud si nebudeme něčím jisti, voláme.

LÍBÍ SE MI TENTO DEKOR, MOHU ALE ZVOLIT JINÉ POŘADÍ DEKORŮ POD SEBOU?

Opět ano. Vhoďte do koše to, co se vám líbí, ať z dekorů nebo hotového zboží a v poznámkách  a nebo v mailu napište své přání. Nic obtížného. A hlavně to není ani za jakousi skrytou přirážku.

NAHORU

3.   VKLÁDÁNÍ MOTIVŮ DO HOTOVÝCH VÝROBKŮ----------------------------------

 

MOHU JEŠTĚ VLOŽIT DALŠÍ TEXT NEBO JINÝ MOTIV DO HOTOVÉHO VÝROBKU Z VAŠICH STRÁNEK?

Zajisté. Vhoďte do koše výrobek, který vám vyhovuje a po té vložte tvar písma, kterým má být onen text napsán a do poznámek u tohoto fontu v košíku, vložte právě tento text, který by jste rádi měli na sklenici. A toto můžete opakovat, protože ..... níže chci ještě toto a tímto stylem a tímto stylem zase toto a .....atd.

NAHORU

 

4.   TERMÍNY DODÁNÍ ---------------------------------------------------------------

 

JAK DLOUHO BUDE TRVAT VYRYTÍ MÉ OBJEDNÁVKY?

Toto je nejčastější dotaz. V tomto od vás potřebujeme trochu pomoct.

Vašich zakázek opravdu přibývá a proto je pro nás důležitý termín, kdy to potřebujete mít u sebe, abychom mohli kličkovat mezi všemi termíny a uspokojit všechny naše klienty. Někdo si objedná včas a jiný zase na poslední chvíli. Takže jak jsem psal, napište termín dva až tři dny před tím, kdy potřebujete mít sklo doma. Pokud se udělá někde nějaké časové okno, přijde vám váš výrobek dříve. To se také stává často, třeba proto, že někdo zruší svou objednávku, nebo na tento dekor prostě dostanu chuť  a to jak určitě pochopíte, tak v tuto dobu se bude určitě dělat lépe a s chutí.

JAKÁ JE IDEÁLNÍ DOBA PRO OBJEDNÁNÍ? JAK DLOUHO PŘEDEM?

Asi jeden až dva měsíce, ale odbavujeme zakázky i týden předem. Lidé si vzpomenou opravdu na poslední chvíli, takže jsme tu měli i jeden, dva dny na stihnutí. Nebojte se zavolat, nebo to vhodit rovnou do koše. Pokud bude problém, budeme volat.

ALE RADĚJI K SOBĚ BUĎTE VZÁJEMNĚ OHLEDUPLNÍ A PIŠTE ALESPOŇ  2 AŽ 3 TÝDNY PŘEDEM.         DĚKUJEM.

 

VZPOMNĚL JSEM SI NA POSLEDNÍ CHVÍLI, STIHNETE TO VYRÝT? A JAKÁ JE PŘIRÁŽKA?

Tak to je stejná otázka i odpověď. Snažíme se vyhovět všem a hlavně bez přirážky. Vyjímkou je snad neodbytný zákazník, který by rád měl toto ještě přes noc. Zatím jsme vyhověli všem.

Vyjímkou jsou jen ty situace, kdy nám chybí sklo na provedení zakázky a nebo jsme zrovna mimo, Nákup, promo akce a nebo dovolená.

NAHORU

 

5. DEKORACE MÉHO DONESENÉHO SKLA--------------------------------------------

 

Máme na vyrytí dvoje sklenice. Jedny koupené a druhé naše z domova. Můžeme si je donést na vyrytí?

Ano můžete. Nemáme všechny tvary, které se komu líbí a to, že má někdo nějakou svojí oblíbenou sklenici, kterou by si rád nechal trochu obohatit rytinou, je přeci nádherná myšlenka. Určitě, lze to.

NAHORU

 

6. CENA, JEJÍ KONTROLA A PŘÍPADNÁ ZMĚNA CENY NABÍZENÝCH DEKORŮ DLE NAŠICH PŘEDSTAVOLBA MĚNA CENY NABÍZENÝCH DEKORŮ------------------------

 

NEVÍM JAKOU ZVOLIT CENU ZA MŮJ VLASTNÍ OBRÁZEK, NA KOLIK VLASTNĚ PŘIJDE.

Cena vyjadřuje propracovanost. Obrázek by se vám měl vždy líbit. Mohu nabídnout cenové rozmezí a většinou se tak děje. Vy si zvolíte cenu a já objednávku upravím dle vašeho přání. Někteří zákazníci volí cenu nižší a jiní zase vyšší a nebo dokonce ještě přihodí, protože to chtějí opravdu propracované a hezké.

 

Nikoho nenutíme. Nabídneme a snažíme se vyhovět. Jen snad pokud je cena nesmyslně nízká nebo i vysoká, tak také voláme.

 


JAK SE MÁM TEDY ROZHODNOUT, pro jakou cenu? DRAŽŠÍ VARIANTA NEBO TA NIZŠÍ? JAK POZNÁM ROZDÍL?

 

Je to jako když jdete k někomu nebo něčemu z dálky a přibližujete se. Čím jste blíže, rozeznáváte více podrobností, ale stále ta věc nebo člověk jsou stejní. A nebo když si berete stále silnější brýle, do té doby, než uvidíte skvěle a postupně objevujete více detailů. Prostě, vždy to musí vypadat hezky, ale čím je na to více času / tedy i peněz /, tak je možno se více věnovat právě těm detailům. Výsledek je nakonec prostě více nebo méně propracovanější. Nesmí to ale být znát na kvalitě. Jde opravdu jen o detaily. Takže je na vás, kolik chcete do toho daného dekoru či motivu investovat a já to vždy respektuji a snažím se, aby jste byli pokaždé s výsledkem spokojeni.

 


MOHU POŽÁDAT O ÚPRAVU CENY? CHTĚL BYCH TO MÍT PROPRACOVANĚJŠÍ A TU DRUHOU SKLENICI STAČÍ LEVNĚJI

Ano. výrobek se ve většině případů bude teprve dělat, takže po objednávce za normální cenu, nebo před, telefonicky můžete požádat o úprav ceny, nahou nebo dolů. Právě na toto odpovídáme o odstavec výše.

V zásadě jde o to, že peníze jsou čas, strávený na dekoraci a přípravě a měl by se tedy na konečném výsledku projevit v detailech a propracovanosti.

A./        Opravdu jsou tací, kteří chtějí rytinu zlevnit, protože je to jen pro... a stačí to. Pokud to ještě lze, snažíme se cenu upravit.

B./           jsou ti druzí, kteří volí dražší verzi a nebo i přihodí, aby to opravdu vypadalo nádherně.

Naše nabízené ceny jsou takový nižší průměr. Pravdou také je, že se snažíme, aby i to levnější provedení bylo hezké a líbilo se. Pokud ovšem vedle sebe postavíte obě tyto verze, tak to je stejné, jako kdyby jste si nasadili brýle. Rozdíl musí být vidět.

RÁD BYCH MĚL CENU ZA PRÁCI POD KONTROLOU. JAK NA TO?

Nemusíte se vůbec o nic starat. Nejprve vám přijde automaticky opsaná zpráva o vaší objednávce, přesně tak, jak jste si ji zadal. Poté já osobně překontroluji vaši objednávku a upravím případné nesrovnalosti a doplním např. o krabičky, pokud jsme o tom již mluvili... Tato překontrolovaná, popřípadě upravená objednávka vám přijde ve formě žádosti o překontrolování a schválení přiložené faktury. Jestli souhlasí všechna data, termíny a ceny. S prací čekáme, až nám od vás přijde schválení těchto dat. Opět pokud chcete něco upravit, ať nyní nebo během zhotovování zakázky, vždy vám přijde upravená faktura tak, aby jste měl vše pod kontrolou a mohl se k příp. změně cen vyjádřit.

NAHORU

 

7. MOHU VIDĚT JAK TO BUDE VYPADAT? -------------------------------------------

 

MOHU VIDĚT VÝSLEDEK JEŠTĚ PŘED TÍM, NEŽ PRÁCI DOKONČÍTE?

V tomto případě jen to, co je vidět na internetu. Protože pokud to nedodělám, nemůžete to vidět.

Vidět to můžete buď, pokud jsem to již dělal a mám to někde vyfoceno. Nebo pokud si to sestavíte z nabídky sami a upravíte si velikosti. Pak už je jen náčrt polohy motivů, ale ten nám, pokud jde o zvláštní přání, klienti zasílají sami.

NAHORU

 

8. JAK JE TO S CENAMI U VĚTŠÍCH TVARŮ - VÁZY, ČÍŠE... -----------------------

 

LIŠÍ SE CENY DEKORŮ VE VAŠÍ NABÍDCE POKUD SOU VYYRTY NA SKLENICE NEBO NA VÁZY?

Ano, opravdu se liší. Některé motivy jsou již v nabídce oceněny zvlášť na určité odlišné tvary. Pokud nejsou, tak většinou se na ně vztahuje 50%-ní navýšení. To ale vždy konzultujeme s klienty.

NAHORU

9. MOHU SI U VÁS KOUPIT JEN ČISTOU SUROVINU NEBO JEN KRABIČKU?-----

 

ZAŠLETE MI JEN ČISTÉ SKLO BEZ RYTINY, NEBO JEN KRABIČKU?

Tak to děláme neradi, jelikož nemáme natolik naplněný sklad, jako jiné firmy zabývající se přehazováním kamionů skla. My máme na skladě omezené množství pro zákazníky, kteří si na toto sklo chtějí něco nechat vyrýt. Problém je v tom, že se určitý druh skla špatně shání. To stejné je s krabičkami. Nemáme kapacitu skladu na větší množství skla a krabic. Surovinu máme připravenu pro rytinu. Přiznám se, že občas také vyhovíme, ale to si připočítáváme k ceně ještě balné, v hodnotě 80,-Kč. Jinak balné, a že je zapotřebí to sklo opravdu pořádně zabalit, nepočítáme.

NAHORU

 

10. OBAVY Z NÁKUPU A VKLÁDÁNÍ DO KOŠE. -------------------------------------

 

Než odpovím na vaše dotazy, chci vás uklidnit. Po jakékoli objednávce osobně kontroluji všechny požadavky a pokud jsou nesprávné opravím je a pokud si nejsem jistý, že jsou zadány správně a nebo si prostě jen nejsem jistý vždy vás kontaktuji osobně a to ihned.

A hlavně to u nás funguje jinak. A to průhledně a v klidu a v pohodě. Vždy vám po objednávce automat zašle kopii vaší objednávky a to tak, jak jste ji zadali. Následně já provedu kontrolu, případné opravy a dotazy a hlavně nakonec doplním fakturu, kterou vám zašlu ke schválení. Bez tohoto vašeho schválení nezačínáme a to proto, aby jste byli v klidu, že vám nic neuniklo, že si rozumíme a že váš výrobek bude dle vašich vizuálních i finančních představ.

BOJÍM SE, ŽE PŘI VKLÁDÁNÍ DO KOŠÍKU NĚCO POKAZÍM!?

Opravdu, není čeho se bát. Když vynechám vrchní upozornění, běžně se děje, že dopočítávám písmenka a něco upravuji. A opět čekám na odsouhlasení, že jsme si rozuměli.

CO KDYŽ CHCI NĚCO DOPLNIT BĚHEM VÝROBY, JIŽ PO SCHVÁLENÍ OBJEDNÁVKY?

Pokud to alespoň trochu jde doplníme upravíme a vyhovíme. Někdy pokud jde o základní všeobecný dekor jako lovecká... tak začínáme znovu, protože toto je vždy prodejné. Pokud ovšem jsou již na skle osobní data, je zapotřebí nějak to vymyslet a vždy to nějak dopadne.

KDYŽ SE NECÍTÍM NA POČÍTAČI SILNÝ V KRAMFLECÍCH, MOHU OBJEDNÁVKU UČINIT JINAK?

Zajisté. Klidně pouze mailem, nebo telefonicky či SMSkou. Vždy ale po konečné domluvě potřebuji odsouhlasení  a hlavně jako součást tohoto souhlasu od vás potřebuji dodací adresu mail a telefonní číslo a je jedno, jestli si pro sklo přijdete osobně nebo se bude zasílat poštou.

JAK TO FUNGUJE PŘI ODSTOUPENÍ NEBO ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY?

Pokud se na ní ještě nezačalo dělat, není v tom nic problematického. Pokud ovšem zrušíte objednávku při práci nebo po zhotovení, nebo pokud ji dokonce odmítnete převzít, tak vás musím upozornit na odstave 5.1. a 5.2. našich obchodních podmínek o dostoupení, který by jste si všichni měli přečíst, protože toto potvrzujete při objednávce. Pokud toto ustanovení záměrně sabotujete a nepřebíráte zboží, přichází na řadu vymáhání naším právním zástupcem. Stává se to vyjímečně a to když narazíte chorobně nespokojeného nebo nerudného člověka. Ovšem normální populace je zatím spokojena, jelikož jak říkám, kdo komunikuje, ten se dokomunikuje.

NAHORU

11. JAK MÁM SPRÁVNĚ OBJEDNAT? -------------------------------------

 

INFO/TYP:
1.   Objednávat můžete e-shopem, telefonicky i e-mailem.
2.   Další spousty odpovědí na vaše dotazy
naleznete hned v druhé kolonce e-shopu.

UPOZORNĚNÍ:
Vaše přáni a připomínky k Vaší objednávce vpisujte do míst pro poznámky.
Myslim, že jich tam naleznete bohatě.
Popřípadě použijte e-mailem: info@rytiskla.cz



1. ZJEDNODUŠENÝ POSTUP

A. VHOĎTE DO KOŠÍKU POUZE HOTOVÉ VÝROBKY,
KTERÉ MŮŽETE DOPLNIT O TEXTY...?
NEBO

B. VHOĎTE DO KOŠE...
1. ...ČISTÉ SKLO....
2. ...A VÁMI VYBRANÉ DEKORY A MOTIVY.
A NEBO

C. ČISTÉ SKLO + NAŠE DEKORY + VAŠE FOTO / VÁŠ OBRÁZEK / + ZVOLTE SI CENU ZA VÁŠ MOTIV





2. PODROBNĚJI

A/ OBJEDNÁVKA HOTOVÉHO ZBOŽÍ

Klikněte na tlačítko HOTOVÉ VÝROBKY a vložte do košíku to, co jste si vybrali.
INFO/TYP:
Pokud chcete toto ještě o něco doplnit - text, monogram… atd,
klikněte vlevo na tlačítko POUZE DEKORY
a po sléze postupujte tak, jak je popisováni níže v bodě B2.

 


B/ TAKTOSI MŮŽETE SESTAVIT SVŮJ KOUSEK, DLE VAŠEHO PŘÁNÍ.


Tato část je pro ty z vás, kteří chcete mít motiv na jiném tvaru,
než je nabízeno v hotových výrobcích
a chcete mít pod kontrolou jak konečný vhled tak cenu zboží.



B1. ČISTÁ SUROVINA


Nejprve klikněte na tlačítko POUZE ČISTÉ NARYTÉ SKLO
a vložte do košíku tvar a počet skla, které se vám líbí.



B2. POUZE MOTIVY

Po té klikněte na tlačítko POUZE DEKORY PRO RYTÍ a vkládejte do košíku postupně různé dekory a jejich počet tak, aby jste byli spokojeni.

INFO/TYP:
Jak bylo psáno nahoře, konkrétní data a jména vpisujte do poznámek,
nebo na konci v doplnění objednávky.



B3. VAŠE MOTIVY A OBRÁZKY


Tato část je pro ty, kteří chtějí svůj motiv, např. motorku nebo parní lokomotivu…
Pokud nenaleznete v naší nabídce motivů nic, co by vás uspokojilo, vložte svůj obrázek nebo odkaz na stránky s tímto obrázkem též do poznámek a nebo přímo vyberte soubor.



B4. ZVOLTE SI SAMI CENU, ZA SVÉ MOTIVY


ZDE JE PROSTOR PRO TY, KTEŘÍ BY JSTE MĚLI RÁDI NA SKLE VÁŠ VLASTNÍ, VÁMI DODANÝ MOTIV / PŘEDLOHU /. TADY SI MŮŽETE VYBRAT CENOVOU HLADINU, DO KTERÉ SE CHCETE VEJÍT. TA VLASTNĚ URČUJE PROPRACOVANOST MOTIVU - KOLIK DETAILŮ ASI BUDE OBSAHOVAT A KOLIK ČASU TOMU KONKRÉTNÍMU MOTIVU MÁME VĚNOVAT.

INFO/TYP:
Cenu za motorku, auto, hlavu psa nebo kočičky nabízíme v průměru 700,- až 1700,-Kč. Jsou i tací, kteří přihazují, protože chtějí mít svůj motiv opravdu propracovaný. Ve většině případech se s klienty telefonicky spojujem, pro upřesnění.

POSTUP A. :
Klikněte na tlačítko ZVOLTE SI CENU, ZA VÁŠ DEKOR
a vložte do košíku částku za rytí vašeho motivu.

POSTUP B. :
Na konci při doplnění objednávky vepište konečnou celkovou částku, do které se chcete vejít za celou vaši objednávku.

NAHORU

12.   JAK NEJJEDNODUŠEJI OBJEDNAT, RYCHLÝ A SROZUMITEKNÝ POSTUP----------------

 

ZDE JE PÁR JEDNODUCHÝCH RAD, KTERÉ VÁS RYCHLE A JEDNODUŠE POVEDOU.

NEVÍTE SI RADY JAK A CO VYBRAT? NEJSTE SI JISTÍ TVAREM SKLA?

 

  1. SKLO - z čeho myslíte, že oslavenec bude pít? Nebo to bude váza?

  2. TVAR A OBJEM - máme nápoj, ale co velikost a tvar sklenice? / ucho, slabé , nízké, tvar...velikost, objem /

  3. NA JAKOU OSLAVU - jaké výročí, přání k  narozeninám, vánoční dárek, odchod do důchodu,

  4. JAKÝ OBRÁZEK -  hlavní motiv - jaké hobby, zájem, rybář. sport...zvolit téma,

  5. DALŠÍ DEKORACE - doplnit, jménem, přezdívkou, datumem, květinami, textem, ráfkem... nebo nějak jinak upravit?

  6. DO JAKÉ CENY SE CHCI VEJÍT - zde si můžete dát limit dle Vás. Čím více peněz, tím více to bude propracované.

  7. TERMÍN - to je dost důležité, vědět, do kdy to chcete mít doma, abych mohl kličkovat mezi termíny.

  8. KRABIČKU? -  budete na to chtít dárkovou krabičku?

  9. POZNÁMKY - vždy v kolonce u zboží v košíku, nebo na konci v poznámkách můžete popsat to, nač se mám soustředit a co kde má být a co jak upravit. Prostě, jak chcete, aby to vypadalo.

  10. A KDYBY NÁHODOU JSTE SI PŘES TO NEVĚDĚLI RADY, PROZVOŇTE A JÁ VÁM ZAVOLÁM ZPĚT

605561804

 

POKUD KDEKOLI NA NAŠEM WEBU UVIDÍTE TENTO OTAZNÍK

JAK DÁL?

OCITNETE SE ZPĚT ZDE

NAHORU

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

POKUD SI I NADÁLE NEBUDETE VĚDĚT RADY, KLIDNĚ PÍSNĚTE, ZAVOLEJTE, NEBO PROZVOŇTE A JÁ SE OZVU.

605 561 804.

PŘEJI HODNĚ ŠTĚSTÍ

 

NAHORU


NAŠIM PŘÁNÍM JE SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK.  V TOMTO PŘÍPADĚ JSOU SLZY NA MÍSTĚ.

...................................................................................................................................................................

Nenalezli jste zde odpověď?        Pište na:     info@rytiskla.cz nebo volejte na:    605 561 804